Acum hai să vedem cum putem să ne dezvoltăm ca Instagramiști

M-am născut să fiu pe Insta

Carisma și dezinvoltura sunt unele dintre punctele tale forte. Cel mai probabil îți place să apari în mai multe video-uri pentru că știi că ești bun/ă în ceea ce faci. Foarte posibil să ai un talent nativ, dar la fel de posibil este să fi lucrat la tine și să te fi dezvoltat atât de frumos.

Oricum ar fi… felicitări! Nu te opri.

Recomandarea mea este să începi/ să continui să creezi conținut online structurat și organizat. Având acest talent, ai șanse să ajungi mai ușor la oameni și să-ți faci vocea auzită. Setează-ți obiectivul pe care dorești să-l ai cu prezența ta în Social Media, apoi stabilește-ți 3 direcții principale pe care să mergi, fă-ți o listă cu minim 10 subiecte… și începe munca!

Pentru a fi eficient/ă, organizează-ți ședințe de reels & story cu tine, în care să filmezi minim 8 reels & 8 story. Odată ce ai planul făcut, vei fi rachetă!

Abia aștept să te întâlnesc în feed-ul de reels!

Perfect imperfect/ă

Pe tine vreau să te felicit din primul moment. Cel mai probabil nu ți-a fost confortabil să te expui, dar ai avut dorința și ambiția de a învăța și a face ceea ce trebuie pentru a ajunge unde ești.

Adică la această „relaxare” pe care o vedem astăzi la tine. Știu că uneori ai emoții, știu că uneori ești perfecționist și mai refaci un video pentru că „puteai spune mai bine”, dar mai știu și că treci cu vederea o greșeală mică – pentru că știi că o poți edita și ai nevoie să îți conservi energia pentru următoarele reeluri.

Continuă tot așa! Și, dacă e să îți fac câteva recomandări, uite aici:

Asigură-te că arăți bine când filmezi, iar apoi mută-ți focusul de la „cum arăți” la „cum spui”. Învață 2-4 modele de structuri, înțelege-le și aplică-le de fiecare dată când ai ocazia. În felul acesta, încet-încet vei începe să câștigi puncte atât la claritatea mesajului, cât și la creativitatea cu care expui o idee.

Dacă nu-i perfect, e deloc.

Îți dă puțin de furcă trendul ăsta cu video, nu-i așa? Îți era mai bine când erau în trend pozele și feed-urile perfect simetrice.

Să vrei să fie perfect videoul, nu este musai o problemă, dar e greu de realizat. Să vrei să pari ceva ce nu ești, în schimb, este.

Hai să stabilim pentru început că noi nu concurăm cu influencerii și prezentatorii de emisiuni, ci suntem oameni simpli. Profesioniști în domeniul nostru de activitate, dar nu profesioniști în ale vorbitului în fața camerei.

Setarea aceasta de început te ajută să îți scazi așteptările de a fi de 10, într-un domeniu pe care îl începi azi.

Totuși, atunci când te expui și vorbești în numele brandului pe care îl dezvolți… știu că e nevoie ca lucrurile să nu fie la nivel de începători. Tocmai pentru că tu, în domeniul tău de activitate, ești foarte bun.

Îți dai seama înspre ce bat? 

În primul rand, cred că ai nevoie să îți setezi așteptări realiste, iar apoi, ai nevoie de un curs care să îți ofere baza de teorie și practică pentru a începe să faci video-uri pe măsura brandului pe care îl reprezinți.

Nu cred ca-i de mine camera

Îți dă puțin de furcă trendul ăsta cu video, nu-i așa? Îți era mai bine când erau în trend pozele și feed-urile perfect simetrice.

Să vrei să fie perfect videoul, nu este musai o problemă, dar e greu de realizat. Să vrei să pari ceva ce nu ești, în schimb, este.

Hai să stabilim pentru început că noi nu concurăm cu influencerii și prezentatorii de emisiuni, ci suntem oameni simpli. Profesioniști în domeniul nostru de activitate, dar nu profesioniști în ale vorbitului în fața camerei.

Setarea aceasta de început te ajută să îți scazi așteptările de a fi de 10, într-un domeniu pe care îl începi azi.

Totuși, atunci când te expui și vorbești în numele brandului pe care îl dezvolți… știu că e nevoie ca lucrurile să nu fie la nivel de începători. Tocmai pentru că tu, în domeniul tău de activitate, ești foarte bun.

Îți dai seama înspre ce bat? 

În primul rand, cred că ai nevoie să îți setezi așteptări realiste, iar apoi, ai nevoie de un curs care să îți ofere baza de teorie și practică pentru a începe să faci video-uri pe măsura brandului pe care îl reprezinți.

49.00